zaterdag 11 februari 2012

Spiegel voor ijdeltuiten


Spiegel voor ijdeltuiten


Ik heet ook wel deur
Vergeet mij niet te sluiten
Ik ben misschien een zeur
Maar ik ben veel liever buiten

Vergeet mij niet te sluiten
Ik zag je gaan en ook weer komen
Maar ik ben veel liever buiten
Dat ene plezier is mij ontnomen

Ik zag je gaan en ook weer komen
Vreugde deed mijn glas mooi glanzen
Dat ene plezier is mij ontnomen
Je rond en rond te zien dansen

Vreugde deed mijn glas mooi glanzen
Weg glas en tedere momenten
Je rond en rond te zien dansen
Een zwaai, mijn glas aan gruzelementen

Weg glas en tedere momenten
Weg kozijn en witkanten vitrages
Een zwaai, mijn glas aan gruzelementen
Kan je geloven wat zo raar is
Weg kozijn en witkanten vitrages
Al lig ik nu op een afvalstapel
Kan je geloven wat zo raar is
Ik voel me goed ondanks alle geratel

Al lig ik nu op een afvalstapel
Ik zie zon en zoveel andere dingen
Ik voel me goed ondanks alle geratel
Als ik kon had ik willen zingen

Ik zie zon en zoveel andere dingen
Ik ben misschien een zeur
Als ik kon had ik willen zingen
Ik heet ook wel deur


 IRAIDA VAN DIJK - OOFT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten